Alla inlägg under februari 2011

Av Emelie Bieber - 8 februari 2011 12:04

Förlåt för sjukt dålig uppdatering på berättelsen!

;(

Av Emelie Bieber - 3 februari 2011 16:06

Jag har 10-20 tittare varje dag, men det är INGEN som kommenterar!! :''(

Av Emelie Bieber - 1 februari 2011 18:00

Jag låg där i sängen och bara tänkte på min barndom, tills det plingade till på mobilen. Alltså hade jag fott ett mess. Jag satte mig upp i sängen och torkade bort den lilla tåren som fanns på min kind, tog mobilen och öppnade messet.

*Möt mig på baksidan av arenan, klockan 21:00*

Jag tittade på skärmen i flera minuter och läste om smset, om och om igen. Han/hon måste ha skickat fel tänkte jag.

*Du måste nog ha skickat fel.* skrev jag tillbaka, och väntade på ett svar.

*Nej det har jag inte. Jag är helt säker på att det är rätt, möt mig bara där!*

*Vem är du?*

*Det får du se när du kommer.ses <3*

Han/hon skrev ett hjärta till mig! naw, vad gulligt tänkte jag och log lite för mig själv. Men ska jag verkligen åka flera mil för det där, vad det nu den där typen vill? jag suckade, la mig ner i sängen och tänkte på om jag skulle åka eller inte. När jag hade legat där i ungefär 3 timmar kom jag fram till ett beslut, men jag vet inte om det var det rätta beslutet. Jag kanske inte borde göra det.

"NEJ AMBER!! va inte än sån jävla fegis!!" tänkte jag.

"Jag måste åka." sa jag tyst för mig själv och ställde mig upp.

Jag gick fram till spegeln för att se hur jag såg ut, jag ser ju ut som ett monster!!

Jag borstade igenom håret och sminkade om mig lite lätt, så det inte såg ut som jag var uppsminkad bara för den där som väntade.

Jag tog lite pengar och min mobil och la ner dom i min ficka på jeansen. Jag gick ner för den långa vita trappan och gick ut i hallen. Jag tog busskorter och satte på mig mina vita converse med klack.

 

(Amber's skor)


Jag öppnade dörren och gick ut, stängde den och låste efter mig. Jag gick med snabba steg mot busshållplatsen för att inte missa den. När jag kom så stog den redan där. Jag sprang den sista biten för att kunna hinna med. Jag gick in i bussen och drog mitt busskort och gick och satte mig.


När bussen var framme gick jag ut och gick med tveksamma ben mot arenan. Jag var ungefär 30 meter ifrån arenan och stannade. Du måste göra det här Amber, va inte så jävla feg! tänkte jag gick med sakta steg mot arenan. Men vart är baksidan? Jag gick runt arenan sen kom jag till ett ställe som jag tror var baksidan. Det stod redan nån där med solglasögon och en luva över huvudet så man inte såg hans ansikte.









Kommentera! 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!
Här kommer jag ladda upp en novell om Justin Bieber och en tjej som heter Amber Anderson.
Jag hoppas ni kommenterar mina inlägg och att ni ger mig tips på vad jag kan förbättra! :D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards